Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
CENZURA LA RADIO.RO/censored by Radio Romania
Archives
Newsletter
CENZURA LA RADIO.RO/censored by Radio Romania
1 décembre 2009

Doina Cornea despre manifestaţii: Îmi amintesc de mineriade, e un gest disperat al preşedintelui

Fosta disidentă Doina Cornea a declarat, marţi seară, la Realitatea TV, că manifestaţiile care au avut loc în mai multe oraşe ale ţării şi în Capitală îi amintesc de mineriade şi a apreciat că acestea reprezintă un gest disperat al lui Traian Băsescu, care simte că pierde teren.
"E o ruşine că sunt oameni care se pretează la aşa ceva. (...) Eu sunt aproape sigură, sau ceea ce am văzut la televizor mi-aduce aminte de mineriade. Am fost adesea la Bucureşti atunci şi am văzut cum era manipulată populaţia Bucureşiului", a declarat Doina Cornea.
Ea a apreciat că, pentru ca această manipulare să fie pusă în mişcare, trebuie să fie nişte "agenţi" printre protestatari şi a spus că sunt întrebări de pus în legătură cu calitatea oamenilor, întrucât "se vedea pe multe chipuri că erau oameni nu de o calitate bună".
Fosta disidentă a menţionat că are foarte mare încredere în viitorul premier Klaus Iohannis şi a calificat protestele drept un gest de disperare al preşedintelui în funcţie.
"Tocmai ceea ce am văzut că se întâmplă în piaţă îmi spune că e vorba de un gest disperat al preşedintelui, care simte că a pierdut terenul", a afirmat Doina Cornea, care a precizat că, "pentru un om politic e foarte important să ştie să piardă", dând exemplul lui călin Popescu Tăriceanu, despre care a spus că "a ştiut să piardă cu eleganţă, cu generozitate, nu a dăunat deloc partidului şi merge mai departe".
Proteste anticomuniste şi anti-Geoană au avut loc, marţi, la Timişoara, la Braşov, la Cluj Napoca, la Constanţa, la Sibiu, la Târgovişte şi în Capitală. La Timişoara protestele au izbucnit după semnarea "Parteneriatului pentru Timişoara" de către Mircea Geoană, Crin Antonescu, Klaus Iohannis şi de primarul Gheorghe Ciuhandu.

Publicité
Commentaires
Publicité
Publicité